دوشنبه، مرداد ۱۵، ۱۳۸۶

K2، تیغه جنوب شرقی

K2
8611 متر
تیغه جنوب شرقی (آبروتزی)
K2 گل قراقروم است- بلندترین و تاثیر گذارترین آنها. به نظر رینهولد مسنر K2 حتی از ساده ترین مسیرهایش نیز دشوارترین کوه جهان است و بسیاری دیگر از کوهنوردان دنیا نیز با او هم عقیده اند. "ساده ترین مسیرها" در بخشهای تیغه آبروتزی و یال شمالی این کتاب توصیف شده اند-یکی از سمت پاکستان و دیگری از سمت چین. ادامه...

2 Comments:

At ۱۱:۴۸ قبل‌ازظهر, مرداد ۲۰, ۱۳۸۶, Anonymous ناشناس said...

عالی.. عالی!

 
At ۹:۲۴ بعدازظهر, مرداد ۲۱, ۱۳۸۶, Anonymous ناشناس said...

« الله نور السموات و الارض »

پیامدهای یک صعود !

-وبدین ترتیب کاظم فریدیان آنگاه که بازگشت سر تعظیم فرود آورد ! سرتعظیم به پرچم رسمی ایران مزین به نام مبارک الله
-و بدین ترتیب باشگاه داران و اعضای باشگاه دماوند که تا روز قبل از بازگشت فریدیان به کشور با سرود رسمی ایران بیگانه بودند ، در هنگام بازگشت فریدیان آن را از حفظ و با صدای بلند خواندند .
-و بدین ترتیب باشگاه دماوندی ها و خیلی های دیگر فهمیدند که تا وقتی در این مملکت زندگی می کنند و نظام اسلامی برقرار ، باید به مقدسات مردم مسلمان ایران زمین احترام بگذارند .
-و بدین ترتیب فریدیان پرچم مزین به نام الله بر دوش ، در مقابل دوربین تلویزیون جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و سه پیامد بالا را برای همگان که می دانستند او التزامی به نظام اسلامی ندارد اما تسلیم شده است تاکید کرد .
-و بدین ترتیب فریدیان فهمید که پرچم رسمی هر کشوری بر اساس نظام دائر بر آن مملکت که برخاسته از رای اکثریت مردم آن سرزمین و تبلیغ ارزشها و باورهای آنان است ، در هر نقطه از دنیا شناخته شده است . ( در این رابطه حتی اگر فریدیان به ارزش های اسلامی پایبند و معتقد نیست اجازه ندارد از خودش طرح جدید پرچم ارائه کند ، او که در مخالفت با نظام عصر خود بالاتر از جهان پهلوان تختی نیست ، زنده یاد تختی به دلایل مختلف از مخالفان جدی با نظام پهلوی بود و به احتمال قوی به دست همان نظام به قتل رسید ، اما در المپیک پرچم دارای نشان شیرو خورشید که نماد نظام جبری و پادشهای پهلوی بود را فقط و فقط بخاطر رسمیت آن پرچم در مجامع بین المللی بر دوش خود انداخت )

 

ارسال یک نظر

<< Home