یکشنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۷

بهاگیراتی III

بهاگیراتی III
6454 متر
تیغه جنوب غربی
بهاگیراتی III قله مرکزی و کوتاه ترین قله از 3 قله بهاگیراتی است که از یخچال گانگُوتری دیده می شوند. در واقع بهاگیراتی III تماشایی ترین آن هاست. در سمت غربی، دیواره ای مقعر تا شیب های برفی قله بالا می رود؛ دیواره ای که قسمت های انتهایی آن شیبی کاملا منفی دارد. در دو طرف آن گرده های گرانیتی قرار گرفته اند که هر کدام به تنهایی می توانند یکی از دشوار ترین مسیرهای سنگنوردی دنیا باشند.
ادامه...

(می توانید از اینجا نیز فایل فوق را دانلود کنید)



برای مشاهده فایل فوق به نرم افزار Adobe Acrobat Reader احتیاج دارید. از طريق لينک زير می توانيد این برنامه را روی کامپیوترتاان نصب کنید. Adobe Acrobat Reader


* این فصل به کمک آقای بهنام کاکاوند (behnamkakavand@gmail.com) ترجمه شده است. بار دیگر از ایشان کمال تشکر را دارم.



5 Comments:

At ۱۱:۱۰ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۷, Blogger آرام‌کوه said...

سلام رامین عزیز
با کمی سهل گیری با پارسا تصمیم گرفتیم که برای رشد ویکی پاکوب در مورد ترجمه ها از اصول گفته شده کمی کوتاه بیاییم، فکر میکنم در این مورد پارسا با شما صحبت کرده باشد ، ولی غیبت شما در پاکوب را مطمئن نیستم که بدلیل رعایت اطول یاد شده و یا گرفتاری شماست.
اگر بدلیل کمبود وقت باشد و من یا پارسا اجازه نشر مقاله های شما را داشته باشیم ، در هر فرصتی به این کار میپردازیم، مانند رضا زارعی و عباس محمدی که این اجازه را به ما دادند.
خوب و خوش باشی

 
At ۱:۰۷ بعدازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۷, Blogger Behnam Kakavand said...

اختیار دارین قربان. عمده زحمت این بخش رو که خودتون کشیدین

 
At ۸:۵۶ قبل‌ازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۷, Blogger رامين شجاعي said...

سلام عباس جان
پارسا در این مورد با من تماس نگرفته.

من البته غیبت نداشتم و دو صفحه اضافه کردم:) خب، البته اون صفحات بیشتر قالب هستند. خوبی ویکی هم همینه که میتونی یک قالب درست کنی و دیگران یا خودت به تدریج کاملش کنید.

اگه فکر می کنید مطالب داستان کوه مفید هست خوشحال میشم مورد استفاده قرار بگیره. ضمن اینکه به نظرم نباید اسم مترجم یا نویسنده ها رو پای مطلب آورد چون با فلسفه ویکی که هر کس میتونه اون رو ویرایش کنه در تناقض قرار می گیره. و باید به ذکر منابع اکتفا کرد.
--------
سلام بهنام جان
بی نهایت ازت سپاسگزارم. کمک بسیار زیادی کردی.

 
At ۹:۱۲ قبل‌ازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۷, Anonymous ناشناس said...

سلام آقاي شجاعي نميدونم چرا قادر به دانلود دو پست شولينگ و بهاگيراتي نيستم لطفا بررسي كنيد ايراد چه ميتواند باشد؟

 
At ۷:۰۴ قبل‌ازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۷, Blogger رامين شجاعي said...

سلام،
متوجه نشدم اشکال از کجا می تواند باشد. به هر حال آنها را در دو محل دیگر نیز قرار دادم و لینک آنها را در پست های مربوطه گذاشتم.

امیدوارم بتوانید آنها را دانلود کنید.

 

ارسال یک نظر

<< Home