شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸

راکاپوشی...آرزوهای بزرگ

"خودتون اقدام کنید. نباید منتظر بمونید تا انتخاب بشین."


کیومرث بابازاده وقتی این جملات را به زبان آورد که اردوهای تیم ملی کوهنوردی جهت صعود به قله خانتنگری برگزار می شد و ما حسرت به دل شاهد آنها بودیم. بله، می بایست خودمان دست به کار شویم. این جمله سرآغاز فعالیتی شد که بیش از یک سال 99% وقت آزاد مرا مصروف به خود کرد. فعالیتی که در طی آن تجربیات بسیاری اندوختم. اوقات خوب و بدی که در طی این مدت داشتم در زمره به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی ام شدند. دوستانی پیدا کردم که اگرچه به دلیل تفاوت در شیوه زندگی کمتر با یکدیگر مراوده داریم، و علی رغم تکدر خاطری که گاه پیش آمد، برای همیشه در قلب من جای خواهند داشت.


متن کامل








تقدیم به روح پر فتوح محمد اوراز.

18 Comments:

At ۱:۳۱ بعدازظهر, خرداد ۲۳, ۱۳۸۸, Blogger Reza.Zarei said...

سلام رامين جان
هنوز فرصت نكردم گزارشت رو بخونم
ولي ديدن تصاوير براي مرور خاطرات 12 سال قبل كافي بود.
يادش به خير
براتون در برنامه برودپيك آرزوي موفقيت دارم.
مراقب خودت و بچه هاي تيم باش
به اميد ديدار

 
At ۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر, خرداد ۲۴, ۱۳۸۸, Blogger آرام‌کوه said...

سلام رامین عزیز
از خواندن این گزارش خیلی لذت بردم، این کامنت بهانه ای هم هست تا در آستانه سفر، برای تو و تیم برودپیک آرزوی موفقیت و صعود امن و بازگشتی پر از خاطرات شیرین داشته باشم.

 
At ۱۰:۲۵ قبل‌ازظهر, خرداد ۲۶, ۱۳۸۸, Blogger رامين شجاعي said...

salam be abbas va reza aziz,
hamoontor ke toye in neveshte ham zekr kardam, bishtar zekre khaterat hast ta gozaresh. midoonam ke hagh matlab ham ada nashode va ghatan kheili az nokat e mohem bayan nashode.
mamnoon az har doye shoma dar bare broad peak. man alan pakistan hastam va montazere oomadan bacheha az iran

be omide didar

 
At ۶:۴۰ بعدازظهر, خرداد ۲۹, ۱۳۸۸, Blogger Ali Parsai said...

رامین جان سلام
برای تو و همه آرزوی موفقیت دارم. یه ارزو توی ذهنمه چه صعود کنید چه نکنید آرزو دارم در بالاترین نقطه صعود خوتان پرچم سبزی به نشانه همبستگی ایرانیان را بالا ببرید.

موفق باشید
علی

 
At ۱:۱۱ بعدازظهر, تیر ۰۲, ۱۳۸۸, Anonymous محمد جدیری عباسی said...

با سلام
با احترام فراوان به شما دوست ،همراه و همنورد عزیز خواهان موفقیتان در تمام امور زندگی وورزشیتان هستم.
باور نمکنی از خواندن راکاپوشی چقدر خوشحال شدم.

 
At ۱:۱۴ بعدازظهر, تیر ۰۲, ۱۳۸۸, Anonymous محمد جدیری عباسی said...

سلام
با احترام فراوان به شما دوست ،همراه و همنورد عزیز خواهان موفقیتان در تمام امور زندگی وورزشیتان هستم.
باور نمکنی از خواندن راکاپوشی چقدر خوشحال شدم.

 
At ۱:۱۴ بعدازظهر, تیر ۰۲, ۱۳۸۸, Anonymous محمد جدیری عباسی said...

سلام
با احترام فراوان به شما دوست ،همراه و همنورد عزیز خواهان موفقیتان در تمام امور زندگی و ورزشیتان هستم.
باور نمکنی از خواندن راکاپوشی چقدر خوشحال شدم.

 
At ۱:۱۴ بعدازظهر, تیر ۰۲, ۱۳۸۸, Anonymous محمد جدیری عباسی said...

سلام
با احترام فراوان به شما دوست ،همراه و همنورد عزیز خواهان موفقیتان در تمام امور زندگی و ورزشیتان هستم.
باور نمکنید از خواندن راکاپوشی چقدر خوشحال شدم.

 
At ۱۲:۳۴ بعدازظهر, تیر ۱۲, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس said...

شما رو دعوت میکنم به آموزش اسکیت
باحال ترین ورزش دنیا !
www.enjoyskating.blogfa.com

 
At ۹:۰۵ بعدازظهر, تیر ۱۲, ۱۳۸۸, Anonymous boorjsina! said...

salam jenabe shojaeeye aziz.
lezate faravani bordam az khandane in gozaresh. baraye shoma dar soude broadpeak arezoye moafaghiat mikonam va omidvaram salem o salamat bazgardid. be omide didar.
ehsan

 
At ۱۱:۰۰ بعدازظهر, تیر ۱۸, ۱۳۸۸, Anonymous کلماتی از یک کوهنورد said...

سلام
میلاد حضرت علی (ع) مبارک
چهارمین اطلاعیه صعود قلم
آغاز ثبت نام برای صعود قلم
خواهشمند هستم پس از قطعی نمودن شرکت خودتون ثبت نام کنید تا تدارکات و دیگر برنامه های ریزی های ما به هم نخوره
ممنون از حضور شما
بدرود

 
At ۲:۵۲ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۱, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس said...

Hi dear Ramin

I hope everything going well with your expedition

 
At ۱۰:۱۳ قبل‌ازظهر, مرداد ۱۷, ۱۳۸۸, Anonymous آرش said...

گشايش مسير جديد رو تبريك مي گم

 
At ۶:۲۶ بعدازظهر, مرداد ۲۷, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس said...

با این مطلب آپم
ایستادن بر جایگاه رفیع انسانی نیز گیره های ناخنی دارد!
http://kokochka.persianblog.ir/

 
At ۱۲:۳۲ قبل‌ازظهر, شهریور ۰۷, ۱۳۸۸, Anonymous پرستو ابریشمی said...

تبریک فراوان و صمیمانه به شما و همه اعضای تیم. خسته نباشید.

 
At ۴:۱۷ قبل‌ازظهر, شهریور ۰۹, ۱۳۸۸, Blogger رامين شجاعي said...

سلام به دوستان
از تبریکات شما بسیار متشکرم و متقابلا من هم به شما تبریک می گم. امیدوارم بتونم هر چه زودتر گزارش فنی برنامه رو منتشر کنم.
---------
و به علی عزیز
متاسفانه آرزوی شما عملی نشد...

 
At ۲:۴۲ بعدازظهر, شهریور ۲۳, ۱۳۸۸, Blogger Unknown said...

سلام.
لذت بردم . اونقدر که وصف شدنی نیست .
راکاپوشی همیشه برای کوهنوردان ایرانی یه سمبل باقی میمونه . بالاتر از اورست . پس یه تعداد کوهنورد با انگیزه ، میتونن مستقل هیمالیا نوردی کنن اگه پوستشون کلفت باشه و عاشق این کار.

 
At ۸:۳۸ بعدازظهر, دی ۲۸, ۱۳۸۸, Anonymous ناشناس said...

مطمئن باشید کسانی که مثل جدیری بعنوان" استاد نما " حق دانشجو را ضایع
می کنند تا به نوعی خودشون رو در دانشگاه مطرح کنند ،روزی به سزای اعمالشون میرسند!! اینها از جمله کسانی هستند که در زندگیشان کمبودهای فراوانی داشتند و حالا که با پارتی بازی و استفاده از سهمیه و..... به اینجا رسیده اند ، عقده چندین ساله شونو سر دانشجوهائی خالی میکنن که باهزار مصیبت شهریه دانشگاه رو جور میکنند.به شرافتم قسم میخورم اگه این ترم نمرات بچه ها رو کمتر بده یا بخواد حق کسی رو ضایع کنه ، میکشمش!
ترم پیش هم خونشو پیدا کردم هم ساعت هایی که از خونه میره دانشگاه تبریز و اهر
حتی اینقدر از دستش عصبانی هستم که ماشین دربستی گرفتم رفتم دنبالش تا دانشگاه اهر!
حتی از دانشگاه که میرفت و توی قهوه خونه قلیان کوفت میکرد دنبالش بودم!
پس منتظر بمانید تا نتایج این ترم اعلام بشه.

 

ارسال یک نظر

<< Home