یکشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۸۸

گزارش فنی صعود مسیر جدید بر روی برودپیک (8047متر) - بخش 1


بخش 1
در این نوشتار سعی می کنم گزارش فنی برنامه صعود مسیر جدید در برودپیک (8047 متر) توسط تیمی از باشگاه آرش در تابستان 1388 را در اختیار خوانندگان محترم قرار دهم. امیدوارم چگونگی سازماندهی و شکل گیری این برنامه در گزارش سرپرست برنامه، آقای بابازاده، ذکر شود.

پاییز سال 86 زمزمه این برنامه به گوش من رسید. و آقای بابازاده از من خواست که در این برنامه شرکت کنم و مسئولیت سرپرستی فنی این برنامه را بپذیرم. به نظرم بزرگترین نقطه ضعف من در قبول این مسئولیت اقامت من در کشوری دیگر و عدم امکان تمرین در کنار کسانی بود که قصد شرکت در این برنامه را داشتند. آقای بابازاده با این استدلال که خود او و دوستان باتجربه دیگر نظیر آقای خوش چشم بر این موضوع نظارت خواهند داشت، به این امر اصرار داشت که در نهایت به پذیرش این مسئولیت از طرف من انجامید.
ادامه...




11 Comments:

At ۱۱:۲۹ قبل‌ازظهر, آذر ۰۸, ۱۳۸۸, Anonymous Navid said...

بسیار جذاب و خواندنی بود.منتظر بقیش هستیم رامین.

 
At ۴:۰۷ بعدازظهر, آذر ۰۹, ۱۳۸۸, Blogger آرام‌کوه said...

سلام رامین جان
ممنون از زحمت تهیه ی این گزارش
آیا من می تونم یک نسخه ی word از این گزارش و سایر مطالب داستان کوه داشته باشم که بتونم روی پاکوب یا سایت انجمن کوه نوردان منتشر کنم؟
روی pdf های انگلیسی میشه متن را به word تبدیل کرد ولی این امکان برای زبان فارسی نیست.

 
At ۸:۳۰ قبل‌ازظهر, آذر ۱۰, ۱۳۸۸, Blogger رامين شجاعي said...

سلام نوید جان،
ممنونم. مشغول نوشتن ادامه اون هستم.
------------
عباس عزیز سلام،
نسخه ورد رو برات می فرستم.

 
At ۲:۱۱ بعدازظهر, آذر ۱۰, ۱۳۸۸, Blogger آرام‌کوه said...

ممنون

 
At ۱۰:۵۶ قبل‌ازظهر, آذر ۱۱, ۱۳۸۸, Blogger Afshin Yousefi said...

آفرین رامین جان

 
At ۸:۲۳ قبل‌ازظهر, آذر ۱۲, ۱۳۸۸, Blogger رامين شجاعي said...

متشکرم آقای یوسفی

 
At ۸:۵۶ قبل‌ازظهر, آذر ۱۴, ۱۳۸۸, Blogger ImAn said...

منتظر ادامه هستیم همچنان.

 
At ۸:۴۸ بعدازظهر, آذر ۱۵, ۱۳۸۸, Blogger رامين شجاعي said...

سلام به خوانندگان محترم،
با عرض پوزش فراوان باید بگویم قرار بوده گزارش مکتوب بعد از ارائه گزارش عمومی منتشر شود که البته من در جریان قرار نداشتم. گزارش عمومی برای اوایل دی ماه در تهران برنامه ریزی شده است. بنابراین انتشار ادامه گزارش را به بعد از این زمان موکول می کنم.

 
At ۱۰:۴۵ قبل‌ازظهر, آذر ۲۰, ۱۳۸۸, Blogger Behnam Kakavand said...

سلام جناب شجاعی
گزارش خیلی خوبی بود. مخصوصاً که تمام توضیحات همراه با تصویر بود و بهتر می شد شرایط و نکات رو تجسم کرد

 
At ۹:۵۸ بعدازظهر, دی ۱۰, ۱۳۸۸, Anonymous محمد گائيني said...

گزارش جذابي بود
درود بر شما و همتتان كه نام ايران را مطرح كرديد

 
At ۷:۱۸ قبل‌ازظهر, دی ۱۶, ۱۳۸۸, Anonymous شهرام عباس نژاد said...

man ye web site koohnavardi zadam ba onvane donyaye amoodi shoma ham bebinid : www.verticalworld1.com

 

ارسال یک نظر

<< Home